جوهر - حلال

تهیه جوهر ، حلال و قطعات جت پرینتر ایماژ

شرکت قطره نگار وارد کننده و توزیع کننده انواع جوهر و حلال و کارتریج دستگاه جت پرینتر صنعتی است برای اطلاع از قیمت های روز و همچنین مشاوره خرید انواع جوهر و حلال با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

جوهرهای مشکی سوپر استاندارد برای دستگاه جت پرینتر

جوهر مشکی سوپر استاندارد یکی از ایده ال ترین جوهر های موجود برای دستگاه جت پرینتر است که شفافیت؛ حرکت روان و سیال؛ وضوح و درخشندگی و خشک شدن سریع بر روی محصول و همچنین قیمت بسیار مناسب در ایران به دلیل واردات عمده محصول به ایران از خصوصیات این جوهر است.

این جوهر در کارتریج های دارای برند و لوگوی ایماژ (imaje) عرضه می شود، دقت نمایید که جوهر دستگاه پرینتر بدون این نام و لوگو مورد تأیید شرکت مهندسی قطره نگار نیست.

برای خرید جوهر مشکی سوپر استاندارد و انواع جوهر ، حلال پرینتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

جوهر رنگی بدون رنگدانه  برای دستگاه جت پرینتر

معمولا جوهر های رنگی دارای رنگدانه های هستند که عملکرد دستگاه جت پرینتر و چاپگرهای صنعتی را دچار اختلال می کنند؛ این موضوع باعث شده عرضه جوهر های رنگی بدون رنگدانه در دستور کار شرکت قطره نگار قرار گیرد.

کارتریج جوهر زرد ارائه شده توسط ایماژ (imaje) دارای بالاترین کیفیت ممکن است این کارتریج مناسب برای تمامی مدل های جت پرینتر ایماژ است که در فناوری ساخت آن استاندارد اروپایی در نظر گرفته شده است. قیمت این کارتریج دستگاه جت پرینتر کاملاً اقتصادی و به مصرف کننده کیفیت چاپ بالا می دهد این جوهر بسیار مورد استقبال کارخانجات لوله و سیم و کابل و.. قرار گرفته است.